Voornemen tot verkeersbesluiten Amsterdam Oud Zuid

Amsterdam Oud Zuid

Verkeersmaatregel Nieuwsdatum: 29-Aug-2000

VOORNEMEN TOT VERKEERSBESLUITEN

Het Dagelijks Bestuur is voornemens de volgende verkeersbesluiten te nemen:

· Ten behoeve van de reconstructie van tramlijn 16:
1. zullen de volgende wegen, waar tramlijn 16 rijdt, tot het 30km-gebied gaan behoren: de Gabriël Metsustraat, het Johannes Vermeerplein, de Johannes Vermeerstraat en de Ruysdaelstraat (VB267);
2. zal het mogelijk worden vanaf de Pieter Baststraat rechtsaf te slaan naar de Ruysdaelstraat, in de richting van de Hobbemakade (VB270).

De stukken die op deze voornemens betrekking hebben liggen vanaf 31 augustus 2000 tot en met 27 september 2000 ter inzage bij onze informatiecentra aan de Karel du Jardinstraat 65 en Koninginneweg 1 en bij het Infopunt Duivelseinland aan de Pieter Baststraat 11 hs. Gedurende genoemde periode kunt u over deze voornemens schriftelijk of mondeling uw zienswijze kenbaar maken.
Uw schriftelijke zienswijzen kunt u sturen aan het Dagelijks Bestuur van Stadsdeel Amsterdam Oud Zuid, Postbus 51160, 1007 ED Amsterdam. Indien u mondeling uw zienswijze kenbaar wilt maken, kunt u ons bellen via telefoonnummer 6781678.