PIM -themasessie over web intelligence

Datum nieuwsfeit: 29-08-2000
Nederlands Genootschap voor Informatica

Vorige Overzicht Volgende Webintelligence: de droom van optimale klantrelaties
Weet u wat uw relaties zoeken als zij uw website bezoeken? met het NGI en adresgegevens Help functie
Deze activiteit, georganiseerd door Platform voor ICT in Marketing (PIM) vindt plaats op : Di 29-08-2000 17:00 tot 20:00

Beschrijving

Zaken doen via internet neemt steeds grotere vormen aan. Maar hoe houd je je klanten vast? Hoe pas je de communicatie aan elke klant aan? Het antwoord is web intelligence. Hiermee worden ingewikkelde klantrelaties tegelijkertijd eenvoudiger én persoonlijker. Wilt u weten hoe? Wilt u praktische tools gedemonstreerd zien? Op 29 augustus aanstaande staat de PIM-themasessie geheel in het teken van de mogelijkheden van web intelligence. In een niet-technische sessie wordt u op de hoogte gebracht van de mogelijkheden van webintellegence en bent u weer volledig bij.
De sessie wordt ingeleid door Kees Jonkheer, senior consultant van NetlinQ groep met onderwerpen als de opbouw van klantprofielen, personalisering en intelligente bestelapplicaties, waarbij hij ook een aantal bestaande praktische tools laat zien die hierin voorzien. Jay Curry van Customarketing laat u zien hoe u uw website bezoekers converteert naar klanten m.b.v. e-pyramid. Interessant is zijn visie over e-business = customer marketing in het kwadraat. Luc Janssen, account manager Nederland van Autonomy laat zien hoe u een gepersonaliseerde site bouwt, hoe profielen maakt en hoe u uw website kunt laten leren van elk klantcontact.
Pierre Mercier, directeur Artificial Life/MBE leert u nieuwe wegen om uw klantrelaties te optimaliseren door het gebruik van virtuele agenten.
Kosten:
PIM-leden: f 159,--
Niet Pim-leden: f 229,--

Lokatie
Hotel Breukelen (langs de A2)
Stationsweg 91
3621 LK BREUKELEN