Samenwerking productie Leerdammer Company en Uniekaas

Datum nieuwsfeit: 30-08-2000

Amstelveen, 30 augustus 2000

Samenwerking productie Leerdammer Company en Uniekaas

De Concerndirectie van Koninklijke Wessanen nv deelt mede, dat haar kaas- onderneming Leerdammer Company B.V. voor één van haar productiebedrijven, de vestiging te Dalfsen, een principe-overeenkomst heeft gesloten met Uniekaas Holding B.V. De overeenkomst betreft het onderbrengen van dit productiebedrijf in een joint venture, waarvan Uniekaas voor 60% en Leerdammer Company voor 40% eigenaar wordt.

Uniekaas en Leerdammer Company zullen merkkazen van deze joint venture- onderneming betrekken voor hun eigen afzet.

Met deze samenwerking wordt een betere bezetting van de productiecapaciteit met merkproducten bereikt. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen