Multimediaplatform Radio 538 en SBS6 voor Olympische Spelen

* Dagelijkse TV-programma's op SBS6 gedurende de Spelen
* Website www.sport.nl

* In samenwerking met Ben en De Lotto

Tijdens de Olympische Spelen, die van 15 september tot 1 oktober in Sydney zullen worden gehouden, pakken Radio 538 en SBS6 uit met een reeks aan programma-activiteiten. Een dagelijkse radiouitzending, een dagelijks TV-programma op SBS6 en een speciaal voor de Spelen gebouwde website maken deel uit van dit multimediaplatform.

De samenwerking tussen negen organisaties is een initiatief van het Amsterdamse sportmarketing- en adviesbureau Kumpany.

Om te beginnen zal Radio 538 tijdens de Spelen het programma Evers staat op in Sydney live uitzenden. Tijdens deze programma's zal Edwin Evers van maandag tot en met vrijdag van 6 tot 9 uur Nederlandse tijd Olympische atleten op ludieke wijze interviewen over hun kansen, hun prestaties, hun medailles en hun frustraties. Op vrijdagavond en in het weekend verzorgen respectievelijk Cobus & Co en Jens Timmermans live-radioprogramma's vanuit Down Under. Thuisbasis van de programma's in Sydney is Villa 538.

Daarnaast zal SBS 6 met ingang van 18 september dagelijks om 20.00 uur het TV-programma In Sydney staat een huis (werktitel) uitzenden, dat wordt gepresenteerd door André van der Toorn. In dit programma, dat eveneens wordt uitgezonden vanuit Villa 538 in Sydney, worden elke dag Nederlandse Olympische atleten geïnterviewd. 'Koken met sporters' is een van de programmaonderdelen die zowel tijdens de radio- en TV-uitzendingen als op de website zullen terugkeren. De sporters zullen in een Delfts blauwe New Beetle worden vervoerd en op die manier zonder enige twijfel opzien baren in de straten van Sydney.

Op de website www.sport.nl zal een aparte sectie compleet worden gewijd aan de Olympische activiteiten en programma's van Radio 538, Ben en De Lotto.

Op woensdag 30 augustus om 15.30 uur zullen Erik de Zwart van Radio 538 en Eric van Stade programmaleider van SBS6 hun Olympische multimediaplannen nader toelichten. Dat kan natuurlijk maar op één plaats: in het onlangs volledig gerenoveerde Olympisch Stadion, dat in 1928 onderdak bood aan de Spelen. Na afloop zal in het stadion een barbecue worden ontstoken met een 'Olympische' fakkel.

Graag nodigen wij je uit hierbij aanwezig te zijn.

Wil je ons s.v.p. laten weten of wij op je komst mogen rekenen? Dat kan door het bijgevoegde antwoordformulier te faxen naar 035 538 55 00 of een e-mailbericht te sturen naar (marieke.holtrop@radio538.nl). Bij bevestiging van je deelname zenden wij je een routebeschrijving toe.

Hopelijk tot de 30e!

Met vriendelijke groet,

Radio 538 SBS6
Michel Palmen Michiel van Rijswijk

woensdag 30 augustus, Olympisch Stadion

15.30 uur ontvangst

16.00 uur welkom en toelichting door Yves Kummer, Kumpany
16.20 uur presentatie / toelichting door Erik de Zwart, Radio 538 en Eric van Stade, SBS6

17.00 uur vragen

17.30 uur borrel

18.00 uur barbecue in het Olympisch Stadion

<<...>>

ANTWOORDFAX

Radio 538 en SBS6 lanceren multimediaplatform tijdens Olympische Spelen

O Ik zal aanwezig zijn tijdens de persconferentie op woensdag 30 september in het Olympisch Stadion.

O Ik zal niet aanwezig zijn, maar ik wil wel graag de persinformatie ontvangen.

Bedrijf:
Aantal personen: