Politiebericht Brabant-Noord: Uden

Datum nieuwsfeit: 30-08-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 30-08-2000
Persbericht district De Leijgraaf

VERKEERSOMLEIDINGEN IN VERBAND MET OPEN DAGEN LUCHTMACHT In verband met de open dagen van de Koninklijke Luchtmacht die op vrijdag 1 en zaterdag 2 september worden gehouden worden de volgende verkeersroutes geadviseerd: * Komende uit de richting s Hertogenbosch volg de N50 richting Oss. Neem bij Oss de afslag Uden en volg de borden naar de vliegbasis; * Komende vanuit de richting Arnhem/Nijmegen, volg de A73 richting Keulen-Venlo. Verlaat de A73 bij de afslag Haps en volg richting Uden en verder de borden naar de vliegbasis * Komende uit de richting Duitsland volg de A73 richting Venlo. Neem daarna de afslag Boxmeer-Gemert. Ga in Elsendorp rechtsaf richting Uden en volg verder de borden naar de vliegbasis * Komende uit de richting Eindhoven volg de N265 tot Uden. Daarna de borden vliegbasis * Komende uit de richting Venlo, volg de Middenpeelweg N277 en verder borden vliegbasis
* Komende uit de richting Weert/Helmond volg de N266, Gemert en Boekel en verder borden vliegbasis Motorrijders wordt dringend geadviseerd te rijden via de Middenpeelweg/N277. Vanaf het NS-station Oss en busstation Uden rijden vrijdag 1 september vanaf 08.30 uur en zaterdag 2 september vanaf 08.00 uur iedere 15 minuten bussen naar de vliegbasis. Men wordt tot ongeveer 400 meter voor de basis gebracht. Mensen die vanuit de regio naar de vliegbasis komen wordt geadviseerd om met de fiets te komen. Er is bij de ingang van de vliegbasis een gratis fietsenstalling. De vliegbasis is NIET te bereiken via de hoofdpoort aan de Zeelandsedijk.

Meer informatie over de verkeersmaatregelen kunt u vinden op Internet onder www.opendagenluchtmacht.org.

VROUW MISHANDELD Een 66-jarige inwoonster van Uden heeft bij de politie aangifte gedaan van mishandeling. Nadat de vrouw dinsdagmiddag op de Markt in Uden tegenover een autobestuurder een opmerking maakte over zijn parkeergedrag, werd zij door de man enkele malen tegen een been getrapt. De vrouw liep hierdoor een flinke bloeduitstorting op. De identiteit van de verdachte is bij de politie bekend.

SCOOTER Op een bedrijfsterrein aan Hool in Keldonk is dinsdagavond een scooter gestolen. Het voertuig, een Yamaha Aerox, is f.5500,-- waard.

CD-REWRITERS WEG Tussen vrijdagmiddag en dinsdag zijn uit een bedrijf aan de Energielaan in Uden twee cd-rewriters weggenomen. De goederen zijn samen f.1.800,-- waard.