Extra dahliatentoonstelling in 'Bloemenarena' op Zomerhof

Datum nieuwsfeit: 30-08-2000

Lisse, 30 augustus 2000

EXTRA DAHLIATENTOONSTELLING IN "BLOEMENARENA" OP ZOMERHOF

Van 30 augustus tot en met 5 september a.s. is een extra Dahliatentoonstelling te bezichtigen in de "bloemenarena" van Zomerhof, het Prins Willem Alexander Paviljoen. Gedurende 5 dagen zijn er ruim 300 soorten Dahlia's te zien met verschillende bloemvormen als "Anemoon", "Pompon", "Cactus", "Mignon", "Waterlelie" en "Halskraag". Het formaat van de Dahliabloemen varieert van een rijksdaalder tot aan de grootte van een volleybal! Deze tentoonstelling wordt naast de reguliere Dahlia-Parade in het Oranje Nassau Paviljoen georganiseerd in samenwerking met de Nederlandse Dahliavereniging.

Via ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen