Persbijeenkomst van drie internetbedrijven in Amsterdam

Datum nieuwsfeit: 31-08-2000

Uitnodiging e-business persbijeenkomst:
At Fun, Pulse.Interactive en Finalist IT Group

9e etage Wibautstraat 3

Amsterdam, 24 augustus 2000

Geachte redactie,

De nieuwe economie van Amsterdam verhuist van de grachten naar de omgeving van de Wibautstraat. Op de negende verdieping van de Wibautstraat 3, een bijna stalinistische omgeving, hebben zich drie toonaangevende internet- en e-businessbedrijven gevestigd.

Deze drie bedrijven - At Fun, Pulse.Interactive en Finalist IT Group - presenteren zich op

31 augustus 2000 (opening.pulse.nl/pers) een dag voor de officiële opening van hun nieuwe locatie aan de media. Tijdens de aansluitende individuele persbijeenkomsten maken de drie bedrijven ook spraakmakend nieuws bekend. Elke individuele persbijeenkomst duurt een half uur en zal daarna nog een keer worden herhaald. Binnen een uur kunt u dus twee bijeenkomsten bijwonen.

Het programma voor de persbijeenkomst is als volgt:
14.00 uur Ontvangst op de 9e etage van het pand Wibautstraat

14.15 uur Gelijktijdige start drie persbijeenkomsten
Het internetbedrijf At Fun B.V. de joint venture tussen het entertainmentconcern Endemol en de broadcaster SBS zal tijdens de persbijeenkomst de nieuwe entertainmentconcepten toelichten die in het najaar op het Internet worden gebracht. Zo zal onder meer een internetsite worden toegelicht van waaruit op revolutionaire wijze kan worden deelgenomen aan een tv-quiz.

Het full service interactieve bureau Pulse.Interactive presenteert de samenwerking met een grote (inter)nationale partij in de ICT-wereld waardoor de grootste onderneming voor interactieve en e-business oplossingen in Nederland ontstaat.

Finalist IT Group is een internetbedrijf dat met 30 man e-business toepassingen bouwt. Naast een zeer onderscheidend personeelsbeleid, dat onder andere blijkt uit de nu al veel besproken kantoorruimte met 'Javalobby' in Amsterdam timmert de Finalist IT Group ook in technologisch opzicht hard aan de weg. Op de persbijeenkomst zal Finalist een aantal nieuwe partnerships aankondigen die zijn leidende positie als high-tech e-business bouwer zullen versterken.

U kunt zelf bepalen welke bijeenkomst(en) u wilt bijwonen.

14.45 uur Einde eerste serie persbijeenkomsten

14.50 uur Start tweede serie persbijeenkomsten

15.20 uur Gezamenlijke borrel met uiteraard de mogelijkheid tot een-op-een
gesprekken met vertegenwoordigers van de drie bedrijven.

Wij verzoeken u vriendelijk door middel van bijgaande antwoordfax te laten weten of u al dan niet aanwezig zult zijn. Mailen kan uiteraard ook naar (pers@bijlpr.nl).

Indien u met de auto naar de persbijeenkomst wilt komen, sturen we u op verzoek graag een routebeschrijving met parkeeradvies.

Met vriendelijke groeten
At Fun B.V., Pulse.Interactive en Finalist IT Group

ANTWOORDFAX

E-business persbijeenkomst:
At Fun, Pulse.Interactive en Finalist IT Group

9e etage Wibautstraat 3

Aan: Bijl, partners in public relations & voorlichting t.a.v. Marijke van Wordragen
Fax: 010 - 442 30 55

* Ja, ik ben op 31 augustus 2000 aanwezig

* Ik ontvang graag een routebeschrijving met parkeeradvies

* Ik ben verhinderd, maar ontvang wel graag een persmap
Naam: