Axa Stenman Industries NV benoemt nieuwe directeur

Datum nieuwsfeit: 31-08-2000

Namens onze cliënt AXA STENMAN INDUSTRIES N.V. zenden wij u hierbij het heden voor publicatie vrijgegeven persbericht toe.

Veenendaal, 31 augustus 2000

AXA STENMAN INDUSTRIES N.V. BENOEMT NIEUWE DIRECTEUR

AXA STENMAN INDUSTRIES N.V. in Veenendaal zal de heer P. (Paul) Zekhuis (35) per 1 september 2000 benoemen tot Algemeen Directeur van Stenman Holland B.V., werkmaatschappij van AXA STENMAN INDUSTRIES. Stenman Holland levert hang- en sluitwerk en fietsaccessoires onder de merknaam AXA.

Deze benoeming houdt verband met de op 4 juli dit jaar aangekondigde wijziging van de organisatiestructuur, die inhoudt dat AXA STENMAN INDUSTRIES per 1 januari 2001 zal gaan opereren als holdingmaatschappij voor de huidige en toekomstige werkmaatschappijen.

De heer Zekhuis is sinds 1 augustus 1997 in dienst van Stenman Holland als Commercieel Directeur. Daarvoor bekleedde de heer Zekhuis diverse functies in het Nederlandse bedrijfsleven.

Bedrijfsprofiel AXA STENMAN INDUSTRIES

AXA STENMAN INDUSTRIES is een industriële onderneming die producten ontwikkelt, produceert en verkoopt voor de bouw- en fietsenmarkt. Met de merknaam AXA neemt het bedrijf een sterke positie in op de markten waarin het actief is. De onderneming produceert onder meer raamuitzetters, raamsluitingen en veiligheidsbeslag. Daarnaast worden fietssloten, dynamo's en fietsverlichting geproduceerd. Deze producten hebben als gemeenschappelijk kenmerk: Veiligheid en Beveiliging.

AXA STENMAN INDUSTRIES N.V.
De heer C. Oosterhoorn, Algemeen Directeur
De heer J. Roberts, Financieel Directeur