Bedrijfsleven investeert veel in ontwikkeling medewerkers

Datum nieuwsfeit: 31-08-2000

BEDRIJFSLEVEN INVESTEERT VEEL IN ONTWIKKELING MEDEWERKERS

UTRECHT, 31 augustus 2000 - Het Nederlandse bedrijfsleven investeerde ook in 1999 veel in de ontwikkeling van haar medewerkers. Dit blijkt uit de jaarcijfers van de Vereniging van Trainings- en Opleidingsinstituten in Nederland (VETRON) die een omzetgroei van 18,3% laten zien en een totale omzet van ruim 348 miljoen gulden. De trainingen op het gebied van sociale communicatieve vaardigheden waren met 27,7% de grootste groeier van alle trainingsonderwerpen. Het personeelsbestand van de Vetronbureaus nam slechts met een klein aantal toe van 1631 naar 1643 fte's.

Meer 'core ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen