Demon gaat klanten aansluiten op breedband internet netwerk

Datum nieuwsfeit: 31-08-2000
Persbericht

Klanten van Demon kunnen als eerste gebruik maken van ADSL-verbinding via netwerk van BaByXL BroadBand DSL en Energis

Den Haag, 31 augustus 2000 - BaByXL BroadBand DSL gaat samen met Energis NV klanten van internet-provider Demon aansluiten op haar breedband Internet toegangsnetwerk. Zowel zakelijke klanten van Demon als particulieren kunnen daardoor gebruik maken van "High Speed Internet" via snelle ADSL-verbindingen.

BaByXL BroadBand DSL is de enige onafhankelijke aanbieder van landelijk dekkende telecommunicatie-breedbandnetwerken in Nederland. Door gebruik te maken van DSL-technologie maakt het bedrijf bestaande telefoonverbindingen tussen Internet eindgebruikers en KPN wijkcentrales geschikt voor breedband-technologie. ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen