Athlon Groep bestuurder stapt op

Datum nieuwsfeit: 31-08-2000

Athlon Groep bestuurder stapt op

Hoofddorp, 31 augustus 2000

De recente ontwikkeling van Athlon Groep (autoleasing en verhuur, dealerbedrijven en autoschadeherstel) en de huidige omvang van de onderneming hebben commissarissen doen besluiten tot een herschikking van taken binnen de Raad van Bestuur. Met het voorlopige resultaat daarvan kon de heer C.H. van den Bos zich niet verenigen. De heer Van den Bos heeft dan ook besloten met directe ingang zijn functie neer te leggen, welk besluit door de Raad van Commissarissen gerespecteerd wordt."

De heer drs. H. Bierstee, voorzitter Raad van Bestuur, neemt vooralsnog de taken van de heer Van den Bos waar.

Voor nadere informatie:
Athlon Groep N.V.
J.E. Demper, secretaris Raad van Bestuur
Telefoon: 023-5615105/E-mail: (info@athlon.nl)

Tot Athlon Groep behoren:
Autoleasing: Interleasing Nederland, Interleasing Belgium, International Fleetmanagement (B), Interleasing Luxembourg, Hiltermann Lease Service (NL), Sympalease (NL), Vemo (NL), Allease (NL), Zanlease (NL), Autop Lease (F), CB Location (F), Locamat (F), AV Leasing (D), Autop Deutschland (D), Unilease (NL, 50%) Autoverhuur: AXXI Autoverhuur (NL, 11 vestigingen), Interleasing Rent (B, 3 vestigingen), Hiltermann Rental Service (NL), CC Raule Autovermietung (D, 28 vestigingen), Autop Rent (F, 35 vestigingen), SDL (F, 18 vestigingen) Dealerbedrijven: Aura Opel Amstelveen, Autolichtstad, Baan Twente, Autobedrijf Beemsterboer, Autobedrijf Prinsenhof, Autobedrijf Zeijinga, Automobielbedrijf Boekenroode, Autocentrum Baron, E.G.A.C., Romeyn & Van Zanten, Autohaus Taunus (D) Autoschadeherstel: CARe Schadeservice (NL, 42 vestigingen) Website: www.athlon.nl