Cito management unit Consultancy en Services compleet

Cito

Management unit Consultancy & Services compleet

Persbericht 31 augustus 2000

Met de benoeming van de unitmanager en de beide accountmanagers is het management van de unit Consultancy & Services compleet en bestaat uit:
* Gerda Mulder, unitmanager
* Cleem Leijten, accountmanager bedrijven en bedrijfsopleidingen
* Steven Bakker, accountmanager overheden en onderwijsorganisaties
* Bertie van der Toorn, managementassistente
Nieuwe unitmanager Gerda Mulder
Met ingang van 1 oktober begint Gerda Mulder als de nieuwe unitmanager voor Consultancy & Services. Gerda heeft in haar loopbaan een ruime ervaring opgedaan in de diverse markten van de Citogroep. Zo was ze onder meer sectordirecteur van de Stichting Basiseducatie in Rotterdam, adjunct-directeur van de Gemeentelijke Instelling voor Basiseducatie KANS en coördinator van het Gemeentelijke Utrechtse Open Schoolproject.

De afgelopen jaren is zij directeur geweest van Praktikon, de contractafdeling van de stichting basiseducatie Rotterdam. In deze functie was zij integraal verantwoordelijk (beleid, financiën, personele inzet in projecten, marketing en public relations) voor projecten van Zadkine Contract b.v. in Rotterdam. Dit is een grote contractorganisatie, die zowel regionaal als landelijk werkt en verbonden is aan een regionaal opleidingscentrum. Met name in dit laatste traject is zij bezig geweest met het strategisch omgaan met concurrentie op alle fronten onder andere door via marketingplannen actief te reageren op hevig veranderende markten.

Naast haar werkzaamheden is Gerda lid van de redactieraad Profiel voor de BVE-sector en bestuurslid van de stichting Skampa. Gerda is van huis uit sociologe en heeft een opleiding tot docent maatschappijleer. Daarnaast heeft ze diverse cursussen gevolgd op het gebied van management, communicatie en automatisering.

De twee accountmanagers
De twee accountmanagers zijn binnen de Citogroep niet onbekend. Cleem Leijten werkt al 22 jaar bij het Cito en is de laatste jaren hoofd Cito|Service geweest. Steven Bakker werkt 20 jaar bij het Cito en was tot voor kort coördinator Internationale Projecten. Met zijn tweeën vormen zij het gezicht naar de klant en gaan zij zich met name richten op de klantenwerving van de unit Consultancy & Services.

De managementassistente
Bertie van der Toorn is sinds 1 juni jongstleden begonnen als managementassistente. Bertie werkte hiervoor als assistente bij Cito|Service.

De unit Consultancy & Services is een nieuwe unit die is ontstaan uit de oude bedrijfseenheden Cito|Service, Internationale projecten en ETS-z.