AXA Verzekeringen verhuist najaar 2001

AXA Verzekeringen

AXA Verzekeringen verhuist najaar 2001

31 augustus 2000

In het kader van het streven om medewerkers een zo aantrekkelijk mogelijke werkomgeving te bieden met moderne faciliteiten, heeft AXA Verzekeringen besloten om eind 2001 het grootste deel van haar medewerkers te huisvesten in het nieuwe hoofdkantoor in Utrecht. Dit hoofdkantoor is momenteel in aanbouw. Door de concentratie van medewerkers zal sneller en efficiënter kunnen worden gewerkt. Dit past bij de ambitie van AXA Verzekeringen om de dienstverlening aan haar klanten te optimaliseren.

Het gevolg van bovengenoemd besluit is dat de gehuurde kantoren van AXA Verzekeringen in Amsterdam en Rotterdam, na de verhuizing van medewerkers naar Utrecht, worden gesloten. Het eigen kantoor in Den Haag blijft gehandhaafd. De verhuizingsoperatie heeft geen gevolgen voor de werkgelegenheid binnen AXA Verzekeringen.

Het nieuwe kantoor wordt gebouwd vlak achter het Centraal Station in Utrecht aan de Graadt van Roggenweg. De oplevering is gepland in het laatste kwartaal van 2001.