Nederlandse drukker wint Europese prijs

Bron: Roto Smeets de Boer NV
Roto Smeets de Boer NV

Nederlandse drukker wint Europese prijs

Deventer, 5 september 2000 - Roto Smeets Deventer, onderdeel van Roto Smeets De Boer, ontving dinsdag 5 september 2000 in Stockholm tijdens de ERA(European Gravure Association)-Annual meeting, een prijs voor de productie van de Gammabrochure van mei in de categorie "in-line finished products, improved newsprint".

De ERA-award, een prestigieuze prijs, wordt toegekend aan een diepdrukproductie die kwalitatief, innovatief of druktechnisch als beste wordt gekwalificeerd in de categorie waarvoor is ingezonden. Deze wedstrijd vindt éénmaal in de twee jaar plaats.

De jurering vindt plaats onder auspicin van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen