In Balans Groep verhuist

Contactpersoon: Bert Roos

In Balans gaat verhuizen

Datum: 1 september 2000

Op 1 september a.s. gaat In Balans verhuizen naar de H.C. Pootstraat 92, 7552 WR Hengelo. Ons telefoonnummer voor zowel de particuliere als de bedrijfshulpverlening wijzigt in: 074 - 24 26 438. De vertrouwde hulp blijft ongewijzigd en wordt zelfs uitgebreidt met een Reikibehandelaar, een counsellor en een pijnbestrijder. U blijft natuurlijk ook welkom voor psychologische hulpverlening, dietist, maatschappelijk werk en voor cursussen en trainingen. Door de verhuizing wordt de hulpverlening verbeterd, flexibiliteit, snelheid, kwaliteit worden vergroot door dat we behalve de zogenaamde reguliere zorg, ook samenwerken met de alternatieve zorgverlening. Tot ziens op ons nieuwe H.C. Pootstraat 92 te Hengelo. Tot 1 september is ons telefoonnummer: 074 - 278 17 31

In Balans

adres: Liverpoolstraat 30