ManPart Financieel & Interim lanceert samenwerkingsverband

Datum nieuwsfeit: 01-09-2000
ManPart Financieel & Interim lanceert sterk samenwerkingsverband.

Onder het motto "working apart together" leveren met ingang van heden de compagnons Nico Staal en Sven Blaauw (tijdelijke) capaciteit op het gebied van sales, finance en management. Met meer dan 30 jaar ervaring met name in de zakelijke dienstverlening kunnen zij haar klanten op vrijwel elke strategische positie in het bedrijf ondersteunen.

Moet er binnen een bedrijf een nieuw project worden opgezet en zijn er juist nu geen mensen tot de beschikking? Een collega gaat weg en vervanging wordt nog gezocht? Extreme drukte die tijdelijk moet worden opgevangen?

Het zijn zomaar dagelijkse vraagstukken waarbij de hulp van ManPart kan worden ingeroepen. Van debiteurenbeheer & credit management naar leidinggevende functies en projecten. Van controller tot "hands-on" helpen; ManPart is graag bereid om verder van gedachte te wisselen.

Meer informatie:

ManPart Financieel & Interim
Dadelklaverstraat 68
1314 SV ALMERE
Telefoon: +31 (0)6 53 632 354 of +31 (0)6 22 508 239 E-mail: (manpart@zonnet.nl)

Almere, 1 september 2000

- EINDE PERSBERICHT -