Nieuwe versie ORCA customer relationship management system

Datum nieuwsfeit: 01-09-2000

Truston breidt ORCA uit met de ORCA Connectivity Generator.

Nieuwegein, 22 augustus 2000.

Truston Solutions BV brengt 1 september aanstaande ORCA 2.3.5i, de nieuwste versie van het ORCA customer relationship management system, op de markt. Deze versie is uitgebreid met de ORCA Connectivity Generator, waarmee automatisch koppelingen met back-office informatiesystemen en klantgeoriënteerde front-offices wordt gemaakt.

Het ORCA customer relationship management system stelt uit alle beschikbare front- en backoffice informatiesystemen een geïntegreerd klantbeeld samen. Koopgedrag, adresgegevens en contactmomenten worden gecombineerd waardoor een volledig klantprofiel ontstaat.
Dit geïntegreerde klantbeeld bedient alle communicatie met de klant. Of een klant via een CRM systeem on-line contact legt of een gedrukt financieel overzicht ontvangt, de communicatie is altijd accuraat en volstrekt persoonlijk.

ORCA is in de praktijk gekoppeld aan vele front- en back-office systemen. Met de komst van ORCA 2.3.5i wordt het ontsluiten van beschikbare klantinformatie een stuk eenvoudiger. De ORCA Connectivity Generator genereert een groot deel van de benodigde interface-programmatuur op basis van ingegeven specificaties. Dit versnelt de realisatie van interfaces en verhoogt de kwaliteit en onderhoudbaarheid van deze programmatuur.

De ORCA Connectivity Generator gebruikt de marktstandaarden Java en CORBA. Hierdoor kunnen vele informatiebronnen ontsloten worden. Bovendien maakt het gebruik van Java de koppeling naar Internet frontoffices eenvoudiger. ORCA 2.3.5i komt beschikbaar voor bestaande en nieuwe klanten.

Truston Group N.V. is bekend als leverancier van Oracle projectconsultancy en het ORCA customer relationship management system. Truston Services is in Nederland een van de grootste Oracle projectconsultancy leveranciers. Truston Solutions levert met ORCA een customer midoffice oplossing die bestaande informatie over klanten en relaties tot het hoogste kwaliteitsniveau opschroeft. Meer informatie over Truston Group N.V. kunt u vinden op www.truston.com

Truston Group NV
Newtonbaan 7