Nos-televisie programma-informatie

1 SEPTEMBER 2000

TV2

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (18.43-18.51 uur) aandacht voor de voorbereiding van het Nederlands elftal op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Ierland, de Ronde van Spanje (wielrennen) en de US Open (tennis).

STUDIO NOS

In Studio NOS (22.55-23.40 uur) aandacht voor de voorbereiding van het Nederlands elftal op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Ierland, de Ronde van Spanje (wielrennen), de US Open (tennis) en de Europa Cup badminton. Verder een reportage over het afscheid van Dennis Bergkamp en Aron Winter van het Nederlands elftal en een reportage over de Olympiade bridge in Maastricht.

NEDERLAND 3

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (22.16-22.29 uur) aandacht voor de voorbereiding van het Nederlands elftal op de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Ierland, de Ronde van Spanje (wielrennen) en de US Open (tennis).

Voorlichting NOS Radio en Televisie
Marianne Klip