EVO en Unilease sluiten strategische alliantie

Datum nieuwsfeit: 01-09-2000
EVO, Ondernemersorganisatie voor logistiek en transport

persbericht

EVO en Unilease sluiten strategische alliantie

Mr. Dick van den Bosch, Directeur van EVO en drs. Richard Sikkel, Commercieel Directeur van Unilease B.V. hebben onlangs een contract ondertekend voor een samenwerking op het gebied van bedrijfsautoleasing.

Vanaf 1 september 2000 voeren EVO en Unilease gezamenlijk een nieuw product onder de naam EVO-Bedrijfsautoleasing. De ruim 34.000 EVO-leden, met een gezamenlijk bedrijfsautopark van 480.000 eenheden, kunnen bij Unilease terecht voor leasing van bestel-, vracht- en personenauto's, heftrucks en ander interntransportmaterieel. Unilease geeft ook adviezen op dit gebied.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen