Stichting Erkenningen Tuinbouw op internet

Datum nieuwsfeit: 01-09-2000
TuinbouwNet

Stichting Erkenningen Tuinbouw op internet

De Stichting Erkenningen Tuinbouw (SET) staat op het worldwideweb. Op de site www.stichtingSET.nl is alle informatie over SET en de keurmerken Phytomark en Florimark te vinden.

Het is nu erg eenvoudig om de regelingen, nieuwsberichten, voorwaarden, erkende bedrijven en reglementen op te vragen. Phytomark is een keurmerk met regels voor teelt en handel met als doel het voorkomen van plagen en ziekten. Groothandelaren met een Florimark-keurmerk leveren topkwaliteit bloemen en planten en daarnaast is hun bedrijfsvoering up-to-date.

Algemene informatie over Stichting Erkenningen Tuinbouw is te vinden onder www.stichtingSET.nl. Voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen