Directie Baan ondernemingsraad akkoord over reorganisatie

Datum nieuwsfeit: 01-09-2000

DIRECTIE BAAN COMPANY EN CENTRALE ONDERNEMINGSRAAD AKKOORD OVER REORGANISATIE

Barneveld (Nederland) en Herndon (Virginia, VS) ? 1 september 2000 ? Vandaag is het personeel van Baan Company in Nederland geïnformeerd over een voorgenomen reorganisatie van Baan Company in Nederland. Gisteren werd met de Centrale Ondernemingsraad (COR) een akkoord bereikt over de uitgangspunten voor deze reorganisatie. In totaal zijn 43 medewerkers benaderd om met een compensatieregeling vrijwillig te vertrekken.

De directie heeft met de COR afspraken gemaakt over de gehanteerde criteria voor vrijwillig vertrek. Hoofdpunten van een eveneens met de COR afgesloten vertrekregeling zijn:
geen gedwongen ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen