Winstpartijen voor jeugdteams FC Twente

FC Twente

FC Twente Nieuws: jeugd: Winstpartijen voor jeugdteams 2000-09-02

Winstpartijen voor jeugdteams

Voor het eerst dit seizoen kwamen deze zaterdag alle jeugdteams van FC Twente in actie. Dit deden ze allen uitstekend door winst te noteren.

** FC Twente A1 **
De oudste jeugd speelde thuis tegen Willem II reeds zijn derde competitiewedstrijd. De ploeg speelde thuis een goede wedstrijd en kreeg vele kansen, maar pas in de tweede helft kwam dit in de score tot uitdrukking. Doelpunten waren er toen te noteren van Ruud ter Heide en Corley Kingsley. De Tilburgers scoorden in blessuretijd nog, waardoor de eindstand 2-1 werd.
Klik hier voor informatie omtrent de wedstrijden en de stand bij FC Twente A1.

** FC Twente B1 **
Net als vorig seizoen kende FC Twente B1 ook dit seizoen een goede start. De middenmoter van vorig jaar versloeg in Emmen de plaatselijke B1 van de BVO met 0-2.
Klik hier voor wedstrijdinformatie en de stand bij FC Twente B1.

** FC Twente C1 **
Als de kampioen van vorig seizoen, is FC Twente C1 dit seizoen in de eerste divisie E de te kloppen ploeg. Tegen de IJsselmeervogels kwam hier in ieder geval niets van terecht. De ploeg van Frank Tempelman won het uitduel ruim met 2-5.
Klik hier voor wedstrijdinformatie en de stand bij FC Twente C1.