Watersportverenigingen organiseren Motorbootopstapdag

DATUM: 11-8-2000

MOTORVAART - Motorbootopstapdag Drimmelen

Watersportverenigingen organiseren de Dutchtone Motorbootopstapdag in Drimmelen

Het Koninklijk Nederlands Watersport Verbond organiseert de Dutchtone Motorbootopstapdag in samenwerking met drie watersportverenigingen uit de regio. Op zaterdag 2 september zullen de watersportverenigingen Biesbosch, -Drimmelen, -De Amer en exploitatiemaatschappij Drimmelen dit evenement presenteren van 10.00 tot 16.00 uur in de directe omgeving van Watersportvereniging Biesbosch in de Nieuwe jachthaven. Het thema van dit evenement is "Veiligheid aan boord".

Inzicht in veiligheid op het water, goede kennis van de boot en kunnen manoeuvreren op de motor vergroten het plezier van de
vrijetijdsbesteding van motorbootvaarders. Het Koninklijk Nederlands Watersport Verbond biedt daarom in samenwerking met de
telecomaanbieder Dutchtone deze Motorbootopstapdag aan. Dutchtone is als partner van het KNWV tevens betrokken bij de diverse
watersportevenementen, zoals, de 24-uursrace om de Dutchtone Trophy en de ATP Challenge. Dutctone is actief in de volle breedte van
watersport.

Tot het programma van de Motorbootopstapdag behoren: techniek en gasveiligheidinspectie aan boord en manoeuvreren op de motor.

Ook zullen er tijdens het evenement diverse activiteiten en
demonstraties voor jong en oud plaatsvinden. Er zullen demonstraties zijn van de brandweer van Made, de waterpolitie van Drimmelen en de Reddingsbrigade van Dordrecht. Verder zullen er diverse
watersportgerelateerde bedrijven en verenigingen zichzelf presenteren. Noordzee FM Drive Inn zorgt voor de muzikale omlijsting.

zie ook:http://knwv.nl/asp/motorvaart/Default.asp

Laat meer artikelen zien over: Motorbootvaren

Noot voor de pers: Onze PR afdeling besteedt veel zorg aan de
publicatie van haar (nieuws)artikelen. Desondanks bestaat er de mogelijkheid dat er onjuiste informatie vermeld staat in dit artikel. Indien u denkt dat dit het geval is dan kunt u een bericht sturen naar onze Online PR service door het formulier in te vullen, een postzegel is niet nodig.
Voor informatie en/of uitslagen kunt u contact opnemen met het KNWV, Yvonne Graffner ((yvonne.graffner@knwv.nl)). Bellen kan natuurlijk ook:(030) 656 65 70.

xx

_

KNWV - Postbus 87 - 3980 CB Bunnik - Tel.: 030-6566550 - Fax: 030-6564783 - (info@knwv.nl)