John T. Knieriem van Stern Groep naar Intermax

Datum nieuwsfeit: 04-09-2000
PERSBERICHT: John T. Knieriem stapt over van Stern Groep naar Intermax

ROTTERDAM - John T. Knieriem maakt een overstap van Stern Groep NV naar Intermax BV. Knieriem, tot 1 september financieel directeur bij Stern Groep, treedt bij Intermax aan als Managing Director. De oprichter en huidig algemeen directeur van Intermax, Ludo Baauw, zal zich toe gaan leggen op de internationale expansie van het internetbedrijf.

Knieriem was sinds 1 januari 1999 als financieel directeur in dienst bij het beursgenoteerde AIR Holdings NV. Onlangs fuseerde AIR met Stern Beheer tot Stern Groep. In het verleden was Knieriem onder meer werkzaam bij Holland Metrology en Ordina. Hij zal overigens nog enige tijd als adviseur van de Stern Groep blijven fungeren.

De toetreding van Knieriem tot het management van Intermax is een natuurlijke stap, aangezien hij al langer als adviseur en partner bij het bedrijf betrokken was. In zijn nieuwe rol als Managing Director neemt Knieriem een aantal taken over van Ludo Baauw. Baauw zal zich voornamelijk gaan richten op de internationale expansie van Intermax. Op dit moment zijn de voorbereidingen voor de oprichting van Intermax Poland (Polen) nagenoeg afgerond. Het is de bedoeling ook in andere landen internetactiviteiten op te zetten.

Noot voor redacties