Kerstpakketten bij Kijkshop

Datum nieuwsfeit: 04-09-2000

KIJKSHOP

Kerstpakketten bij Kijkshop

Wees er op tijd bij: Kijkshop Kerstpakketten!

Kijkshop, de succesvolle keten van vitrinewinkels, blijft verrassen. Vanaf dit jaar bestaat bij Kijkshop de mogelijkheid een kant en klaar kerstpakket te bestellen via de eigen website, www.kijkshop.nl. Met één klik op de muis verblijdt u vrienden en relaties met een van de drie prachtige pakketten die exclusief voor Kijkshopklanten zijn samengesteld.
De mogelijkheid om zowel kleine als grote aantallen te bestellen maakt het feestelijke aanbod compleet.

De houten geschenkkisten bevatten alle een grote fles champagne en twee glazen met vrolijk knipperende lichtjes in de stalen voet. De Giftbox Tea bevat daarnaast een prachtige geschuurd stalen waterkoker, de Giftbox Toaster een prachtige chroomstalen broodrooster met roldeksel en de Giftbox Beauty bevat een luxe champagnekleurige föhn, aircurler én tondeuse.

De formule van Kijkshop staat garant voor het vinden van originele en praktische gifts. Het assortiment, dat bestaat uit ruim 3500 artikelen, wordt continu bijgesteld, zodat klanten telkens weer een vernieuwd aanbod van producten in de vitrines vinden om hun cadeaus uit te kiezen.
De kerstpakketten vormen een goede aanvulling op het ruime assortiment en versterken nog eens het imago van Kijkshop als giftshop.

Voor meer informatie:
Kijkshop B.V., Schimmink 12, 5301 KR Zaltbommel, tel: 0418-512345, fax: 0418-515985, Paloma van der Put, (P.van.der.Put@Kijkshop.nl), www.kijkshop.nl

04 sep 00 11:46