Tom Loonen business development director bij The Floor

TOM LOONEN AANGETROKKEN ALS BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR

BIJ THE FLOOR

Amsterdam, 5 september 2000

Tom Loonen (30) is per 1 september 2000 benoemd tot Business Development Director bij Internet start-up The Floor. The Floor is een online initiatief voor particuliere beleggers in Nederland dat in oktober wordt gelanceerd. In zijn functie is Loonen verantwoordelijk voor het aangaan van samenwerkingsverbanden met banken, verzekeringsmaatschappijen, brokers en overige financiële instellingen en de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten. Loonen is afkomstig van Fortis Bank, waar hij Directeur Personal Banking Amsterdam was.

Tom Loonen was sinds 1993 in dienst bij Fortis Bank. Zijn overstap naar The Floor komt voort uit het feit dat hij de rol van de belegger centraal wil stellen in zijn werk. Naast zijn dagelijkse werkzaamheden is hij auteur van populair financieel - economische uitgaven. Zijn eerste boek 'Je praat wel over geld' (1999) schreef hij in samenwerking met Hans Böhm. Zojuist is zijn nieuwste boek 'Opties in de praktijk' uitgekomen, dat hij schreef in opdracht van het Nederlands Instituut voor Bank-, Verzekerings- en Effectenbedrijf. In januari 2001 komt zijn derde boek 'Beleggen in de praktijk' op de markt.

The Floor is een onafhankelijk initiatief voor beleggend Nederland. Beleggers kunnen hier met elkaar en met professionals en bestuurders van beursgenoteerde ondernemingen informatie uitwisselen over fondsen, koersen en marktontwikkelingen in Nederland en Europa. Doel van het initiatief is om de kansen van particuliere beleggers op beleggingssucces te vergroten door hen eerder van fundamentele informatie te voorzien. Op de introductiesite van The Floor www.thefloor.nl is meer informatie beschikbaar. De officiële introductie vindt in oktober plaats.

- EINDE BERICHT -

Achtergrondinformatie (