Abn Amro interim dividend

Datum nieuwsfeit: 05-09-2000

ABN AMRO Bank N.V.
Press Relations (HQ 1190)
Gustav Mahlerlaan 10
1082 PP Amsterdam
The Netherlands
Tel. +31 (0)20 628 89 00
Fax. +31 (0)20 629 54 86
5 september 2000

ABN AMRO INTERIM DIVIDEND

Bij de bekendmaking van de halfjaarcijfers 2000 van ABN AMRO Holding N.V. op 17 augustus 2000 is medegedeeld dat het interim dividend over 2000 ad 0,40 geheel in contanten wordt uitgekeerd danwel naar keuze van de aandeelhouder volledig in gewone aandelen ten laste van de agioreserve, waarbij de waarde van het stockdividend ongeveer gelijk zal zijn aan de waarde van het contante dividend.

Heden is vastgesteld dat 69 dividendrechten van een gewoon aandeel recht geven op één nieuw gewoon aandeel van
NLG 1,25 nominaal. Gebaseerd op de gemiddelde beurskoers op de AEX-Effectenbeurs van 5 september 2000 van 27,55 vertegenwoordigt 1/69 deel een waarde van 0,39928 hetgeen nagenoeg gelijk is aan het dividend in contanten ad 0,40.

Perscontacten:
Drs. A.J. Massar

Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend