Handelscontactbijeenkomst Directie Industrie en Handel

Productschap Zuivel

P e r s b e r i c h t

Handelscontactbijeenkomst in de Ardennen

De Directie Industrie en Handel van het Ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij zal op 5 september a.s. een Nederlands- Belgisch/Luxemburgse handelscontactbijeenkomst organiseren op een kasteel nabij de Belgisch/ Luxemburgse grens. Deze exportmissie is met name interessant voor levensmiddelenproducenten in het midden- en kleinbedrijf.

In samenwerking met de Nederlandse Kamer van Koophandel voor België en Luxemburg zullen er ca. 2000 Belgische en Luxemburgse importeurs, groothandelaren, distributeurs en inkopers van levensmiddelen en cateringproducten worden uitgenodigd.

Een Nederlandse ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen