Sybase verzet bakens naar e-business via webportalen

(Amsteldijk 223, Amsterdam)

Sybase verzet bakens naar e-business via webportalen

Geachte Redactie,

Uit het nieuws van de afgelopen tijd blijkt dat Sybase zich steeds meer toelegt op het ontwikkelen en leveren van e-business toepassingen via webportalen.
Tijdens een informele perslunch op 6 september a.s. belicht Rick Reyneveld, algemeen directeur Nederland, de visie achter deze ontwikkeling en hun implementatie daarvan in de Nederlandse markt. Verder wordt u op de hoogte gebracht van de laatste ontwikkelingen die onlangs tijdens Sybase's TechWave gebruikersconferentie in Florida zijn gepresenteerd door Fred Manhartsberger, senior vice president EMEA.

Door de steun van tientallen e-business ontwikkelaars voor haar e-Portal Alliance Program, verwerft Sybase een steeds sterkere positie in de groeimarkt voor webportalen. Het doel daarvan is een uniform platform te bieden voor alle 'business intelligence' toepassingen via Internet en draadloze communicatiekanalen. Tijdens de perslunch krijgt u een demonstratie van de belangrijkste toepassingsmogelijkheden van webportalen.

Tevens worden de oprichting en marktstrategie van Sybase's nieuwe dochterneming iAnywhere Solutions toegelicht, door regional manager Artie Jasperse. IAnywhere Solutions heeft als doelstelling meegekregen de belangrijkste aanbieder te worden in de markt van mobiele e-business oplossingen. (Dataquest heeft Sybase voor het 4e opeenvolgende jaar uitgeroepen tot marktleider in de 'mobile and embedded database market', met een marktaandeel van 61%.)

Om de lunch zo goed mogelijk te kunnen voorbereiden stellen wij het zeer op prijs als u ons vooraf laat weten of wij op uw komst mogen rekenen. Dit kan via bijgaande antwoordfax,
telefonisch (030- 6051415) of per e-mail aan (L.T.vrugt@inter.NL.net)

Met vriendelijke groet mede namens Sybase,

Presscom PR & Marketing B.V.
Theo Vrugt