Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 06-09-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 6-09-2000
Persbericht district Land van Cuijk

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL Bij een verkeersongeval op de afslag van de A73 naar de A77 in Boxmeer zijn dinsdagavond bij een verkeersongeval twee personen gewond geraakt. Een 50 jarige automobilist uit Boxmeer is op de afslag waarschijnlijk in slaap gevallen waarna hij tegen een voor hem rijdende auto botste, bestuurd door een 25 jarige inwoner van Goch. Twee inzittenden van deze auto, een 24 jarige vrouw uit Goch en een 31 jarige man uit Goch zijn met rug en nekklachten naar het ziekenhuis in Boxmeer gebracht.

LUCHTDRUKPISTOOL INBESLAGGENOMEN De politie heeft dinsdagavond tijdens een controle een luchtdrukpistool aangetroffen en inbeslaggenomen. Tijdens een verkeerscontrole op de Urlingsestraat in Oeffelt zag een agent het wapen in een doosje achter een stoel in de auto liggen. De 18 jarige bestuurder afkomstig uit Milsbeek kreeg een proces-verbaal.

DIEFSTAL FIETS UIT SCHUUR Uit een schuur van een woning aan de Grotestraat in Cuijk is dinsdagavond een Spartamet gestolen. In de directe omgeving trof de politie een fiets aan die eerder dit jaar in Sint Anthonis gestolen was.