Ordina neemt Anaxagoras over

Datum nieuwsfeit: 07-09-2000
Ordina Beheer NV

Utrecht, 7 september 2000

Ordina neemt Anaxagoras over.

Ordina heeft vandaag haar belang in Anaxagoras Procesarchitecten BV uitgebreid van 40% naar 100%. Anaxagoras uit Enschede levert kennis over het verbeteren van bedrijfsprocessen met behulp van innovatieve en flexibele ICT- en organisatieconcepten. Anaxagoras is met haar 9 medewerkers met name actief voor klanten in de financiële wereld.

Over Ordina

Ordina is een beursgenoteerde en toonaangevende dienstverlener in de markt voor Informatie en Communicatie Technologie (ICT). De organisatie, opgericht in 1973 telt circa 3.300 medewerkers. Ordina ondersteunt haar opdrachtgevers om met behulp van hoogwaardige ICT strategisch voordeel te behalen, door toepassing van gedegen vakkennis van ICT in combinatie met voortdurende innovatie en een heldere kijk op bedrijfskundige vraagstukken. Het dienstenpakket omvat onder meer management- en business-consultancy, ICT-consultancy, ERP-consultancy en -beheer, applicatieontwikkeling en -beheer en het ontwikkelen van embedded software. Het aandeel Ordina NV is genoteerd aan de Amsterdamse Effectenbeurs en is opgenomen in de Amsterdam Midkap-index.

Woordvoerder: Ronald Florisson telefoon 030 -2 984 101
mobiel 06 - 2 505 4634