Halfjaarcijfers 2000 KSI

KSI

7 september - Tegenvallende marktontwikkeling oorzaak operationeel verlies
Eerste halfjaarcijfers 2000

Tegenvallende marktontwikkeling oorzaak operationeel verlies KSI International N.V. zag in het eerste halfjaar de netto-omzet met 55% ten opzichte van het eerste halfjaar van 1999 groeien tot NLG 55,7 miljoen. De autonome omzetgroei bedroeg 12%. In de verslagperiode werd een operationeel verlies gerealiseerd van NLG 1,0 miljoen. Belangrijke oorzaak van de tegenvallende resultaatontwikkeling is de verminderde vraag in de markt, die langer aanhoudt dan verwacht. Tevens heeft KSI het eerste halfjaar geïnvesteerd om de organisatie slagvaardiger te maken.
Door een buitengewone bate van ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen