Openbaar bod Phoenix op gewone aandelen Brocacef verlengd

Datum nieuwsfeit: 07-09-2000

Phoenix meldt:

Mannheim, 7 september 2000. Phoenix Pharmahandel Aktiengesellschaft & Co ('Phoenix') deelt mee dat het openbare bod van Phoenix op de gewone aandelen Brocacef Holding N.V. ('Brocacef') door Phoenix wordt verlengd tot, behoudens verdere verlenging, 22 september 2000 om 15.00 uur.

Op maandag 4 september 2000 waren 2.252.141 aandelen Brocacef aangemeld. Verder waren 3.411.301 aandelen Brocacef reeds voor de aanvang van de aanmeldingstermijn in bezit van Phoenix. Deze aandelen Brocacef vertegenwoordigen gezamenlijk een belang van circa 92% in het geplaatste kapitaal van Brocacef. Voorwaarde voor gestanddoening van het bod is een belang van minimaal 95%. Voor de verdere voorwaarden voor gestanddoening van het bod en informatie terzake het bod wordt verwezen naar het biedingsbericht d.d. 11 augustus 2000.

Houders van aandelen Brocacef die het bod aanvaarden, zullen bij gestanddoening van het Bod 18 in contanten per aangemeld aandeel Brocacef ontvangen. Aandeelhouders van Brocacef die hun aandelen Brocacef hebben gedeponeerd bij een bank of commissionair dienen hun aandelen uiterlijk op 22 september 2000 om 15.00uur via hun bank of commissionair bij ABN AMRO, Herengracht 595 teAmsterdam, aan te bieden.

7 september 2000

Mannheim