Professionele intermediairs in Brabant fuseren

Datum nieuwsfeit: 07-09-2000

CLERCX LIEBAU

Professionele intermediairs in Brabant gaan fuseren

De commerciële dienstverleners VB&T Groep in Eindhoven en Clercx Liebau Holding in Helmond hebben hun voornemen per 01 januari 2001 te komen tot een fusie op basis van gelijkwaardigheid, op vrijdag 11 augustus jl. vastgelegd in een intentieverklaring.

Beide fusiepartners hebben zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot de professionele spelers, welke zij nu binnen hun marktsegment zijn. Met name het feit dat beide bedrijven, voor wat betreft hun producten-en dienstpakketten vrijwel complementair zijn heeft een voorname rol gespeeld bij het besluit om tot een fusie te komen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen