Lezing BNO: 'Time Based Image/Pics Edits & Ads'

BNO

LEZINGEN

'Time Based Image / Pics Edits & Ads'

In het kader van de Cannes Lions print- en postertentoonstelling wordt op 7 september a.s. een middag met beeldvoordrachten georganiseerd onder de titel 'Time Based Image / Pics Edits & Ads'. Het programma bestaat uit de volgende presentaties:
- Pieter Schol (Rails) over: 'Close to the Edge' - verleggend fotografisch beeld
- Walter van Lotringen (van Lotringen/Posthumus) over 'Outer Space and Inner Circles' (typotrends, image-sampling, beeldjournalistiek) - Reinier Bresser (Straad) over: jurering en trends Cannes 2000 - Jessica Gysel (Fanclub) over: 'Fanzine', de consument in beeld - Hans Wolff (VNU) over: infiltratie reclamisch beeld in tijdschriften artdirection
- Youri Bakker en Harry Puts (Only) over: 'Copycat' - invloeden van redactioneel beeld op reclame
Locatie: Amsterdam Studio's, Duivendrechtsekade 85, Amsterdam. Toegang: gratis. Aanvang: 14.00 uur. Reserveren en inlichtingen: ADCN, telefoon (020) 685 08 61, e-mail: (adcn@adcn.nl). Let op!! Het aantal plaatsen is beperkt, reageer daarom snel.

Voor opmerkingen en vragen over deze site: (website@bno.nl) © 1996 BNO