E-Purchasing.nl verhuist van Maassluis naar Schiphol

Datum nieuwsfeit: 07-09-2000

e-Purchasing.nl verhuist van Maassluis naar Schiphol

Schiphol, 7 september 2000 - e-Purchasing.nl, een jong bedrijf dat via het Internet het totale inkoopproces voor bedrijven verzorgt, is recentelijk verhuisd van haar oude pand in Maassluis naar een nieuwe locatie op Schiphol. De verhuizing hangt samen met de snelle groei van deze Internet-startup: het bedrijf startte begin dit jaar met vijf medewerkers en is inmiddels uitgegroeid naar dertig medewerkers.

Harm Goossens, CEO van e-Purchasing.nl: "Schiphol is een centraal gelegen, dynamische locatie die goed past bij ons bedrijf. Deze centrale locatie zal er zeker toe bijdragen dat wij eenvoudiger nieuwe medewerkers kunnen aantrekken om onze groei te continueren en onze dienstverlening uit te breiden."

Nieuw bezoekadres:
e-Purchasing.nl
Gebouw 3
Fokkerweg 300
1438 AN Oude Meer

Nieuw postadres:
e-Purchasing.nl
1117 ZJ Schiphol

Over e-Purchasing.nl
e-Purchasing.nl is in 1999 opgericht door Bart Hartman, Rolf Visser en Anton Huizing. e-Purchasing.nl verzorgt complete inkoopprocessen via Internet voor grote en middelgrote organisaties. De investeringsmaatschappij HAL Investments heeft een belang genomen in e-Purchasing.nl.

Meer gegevens zijn te vinden op www.e-Purchasing.nl.

Voor meer informatie:
e-Purchasing.nl: Harm Goossens, telefoon 020 605 5500 / 06 5354286099 of Monogram Communication Strategies (MCS) B.V., Perlita Fränkel, telefoon 023 - 562 82 08