Millenniumverslag Bloemenbureau

Bloemenbureau Holland

Persberichten - 2000

07-09-2000

Millenniumverslag Bloemenbureau bindt verleden, heden en toekomst Naar een hechte band met koning klant

Leiden - De overstap naar het magisch klinkende jaar 2000 vormde voor Bloemenbureau Holland aanleiding het jaarverslag 1999 in een breder tijdsbeeld te plaatsen. Aan het verslag over het voorbije jaar zijn voor de gelegenheid twee bijzondere boekjes toegevoegd: over verleden en toekomst van de promotie van bloemen en planten. Met een opvallend groot contrast tussen de verschillende periodes. Het millenniumverslag is afgelopen weken verspreid onder Nederlandse veredelaars, kwekers en (groot)handelaren.

...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen