SGI Media Commerce Solutions op IBC 2000

8 - 12 september 2000

SGI Media Commerce Solutions op IBC 2000

Stand nr. 7440

SGI laat haar laatste visual computing en high-performance workstations en servers zien op het gebied van content creation, management en distributie oplossingen.

SGI's Media Commerce oplossingen realiseren naast een efficiency verbetering voor post productie bedrijven een competitief voordeel door hergebruik en distributie van content over het Internet.

Van het verspreiden van real-time digital video op elke resolutie tot het verzorgen van duizenden broadband Internet streams, SGI realiseert de media commerce successen van vandaag. High performance Silicon Graphics werkstations blijven de eerste keus voor content creatie op filmniveau. Bezoek dus IBC 2000 en kom kijken naar deze krachtige oplossingen die door SGI en haar partners worden getoond.

Voor meer informatie bezoek www.sgi.com/go/broadband en www.ibc.org.

IBC Unity Party
Maandag 11 september organiseert Microhill de IBC Unity Party in de Escape in Amsterdam. Op deze avond onder meer optredens van DJ Jean, DJ Tiësto, Jan Vayne vs. DJ Orson W en Special performance van de Dreamteam Dancers. De Unity Party wordt mede mogelijk gemaakt door: Alias|Wavefront, SGI, Cambridge Animation Systems, Real, Informix, Advanced Rendering Technology en Dreamteam.

Wilt u in aanmerking komen voor een gratis ticket voor de UNITY Party?