Aanvangstijden Kanker Herdenkingsdag

www.kankerbestrijding.nl

MEDEDELING: aanvangstijden Kanker Herdenkingsdag 8 september

MEDEDELING: aanvangstijden tweede landelijke Kanker Herdenkingsdag 8 september

Er blijken misverstanden te bestaan over de aanvangs- en sluitingstijden van de bijeenkomst morgen 8 september in Muziekcentrum Vredenburg, Utrecht, naar aanleiding van de Kanker Herdenkingsdag 2000.

De juiste tijden zijn:

Aanvang: 19.00 uur
Sluiting: 20.30 uur

Hieronder volgt een samenvatting van ons persbericht d.d. 29 augustus over de Kanker Herdenkingsdag.

De Nederlandse Kankerbestrijding/KWF organiseert (morgen), vrijdag 8 september 2000, de tweede landelijke Kanker Herdenkingsdag. Nabestaanden spreken herinneringen uit over hun overleden dierbaren. Dit wordt afgewisseld met muziek. Tevens wordt er in Vredenburg symbolisch gestart met de aanplant van het Wilhelminabos ter nagedachtenis van overleden kankerpatiënten. Tijdens de viering wordt het boekje 'Overleven' gepresenteerd. Dit is gebaseerd op bijdragen van nabestaanden bij gelegenheid van de eerste Herdenkingsdag in 1999. Doel is dat mensen ook thuis steun en troost vinden in ervaringen van anderen.

Voor meer informatie en/of melding van uw komst, kunt u contact opnemen met de afdeling Pers & PR van de Nederlandse Kankerbestrijding/KWF:
telefoon: 020 - 57 00 538,
e-mail: pers/(pr@kankerbestrijding.nl).