EMC toont multimediatechnologie op Congres IBC

Datum nieuwsfeit: 08-09-2000

EMC toont multimediatechnologie op International Broadcasting Convention (IBC)

Diverse klant-applicaties te zien van 8 tot en met 12 september in de RAI Amsterdam

Nieuwegein, 1 september 2000 - EMC stelt samen met haar partners haar laatste technologie voor multimediabedrijven tentoon op de International Broadcasting Convention (IBC), die van 8 tot en met 12 september in de RAI in Amsterdam wordt gehouden. EMC zal oplossingen demonstreren voor het beheer van media-apparatuur, voor media-streaming, voor multimediale uitzendingen en voor directe verbindingen via de kabel. EMC doet dit zowel op haar eigen stand, nummer 250 in Hal 8 van de RAI als op de stands van EMC Media Partners. Door EMC gebouwde applicaties voor onder andere La Cinquieme, France 3, Cablecom, TF1, ZDF, Beta Digital, Telewest, Deutche Telecom, BSkyB, Ondigital, PRO 7, BBC, Artemedia en SAT 1, zullen te zien zijn.

Doron Kempel, Vice-President van EMC en General Manager van de Media Group is aanwezig op de IBC om bezoekers te woord te staan over de multimedia-opslag-architectuur van EMC. Deze zorgt voor beveiligde opslag en distributie van content en verbetert het beheer van de media-apparatuur. De flexibele opslag- en media-server-oplossingen van EMC ondersteunen zowel traditionele als nieuwe media, van televisie tot en met Internet; van IP-streaming tot en met HDTV. Door alle content centraal op te slaan en te beheren, biedt EMC-technologie gebruikers onmiddellijke toegang tot informatie, reduceert het de operationele kosten, verbetert het de bedrijfsprocessen en maakt het snel hergebruik van content mogelijk.

Celerra Media Server
De kern van de mediaoplossingen van EMC wordt gevormd door de Celerra Media Server en de Symmetrix Enterprise Storage systemen. The Celerra Media Server is een software- en hardwarematige benadering die een zeer hoge mate van beschikbaarheid, beheersbaarheid, schaalbaarheid en performance biedt voor multimedia applicaties. Celerra maakt optimaal gebruik van de robuuste architectuur van Symmetrix en biedt een beveiligd en schaalbaar fundament voor opslag en ondersteunt de formaten, resoluties en media-apparatuur die gangbaar zijn in de moderne multimediale wereld.

Voor meer informatie over de multi-media-toepassingen van EMC zie www.emc.com/products/media.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties