Commercial Paper voor Athlon Groep

Datum nieuwsfeit: 08-09-2000
Commercial paper voor Athlon Groep

Hoofddorp, 8 september 2000

Athlon Groep (autoleasing en verhuur, dealeractiviteiten en autoschadeherstel) introduceert een Commercial Paper-programma met een omvang van maximaal 250 mln.

De introductie wordt gelijktijdig verzorgd vanuit Nederland en Belgi. De arrangeurs zijn ING Barings en Bank Brussels Lambert. In Nederland zullen ING Bank, ABN AMRO Bank en Socit Generale als dealers optreden; in Belgi zijn dat Bank Brussels Lambert en KBC Bank.
Binnen een week na de dealerpresentatie, die op 7 september jl. in Brussel is gehouden, zullen de eerste tranches in de Nederlandse markt geplaatst worden.

Athlon Groep gebruikt de opbrengst van het programma voor de financiering van de beoogde autonome groei, herfinanciering van bestaande krediet faciliteiten en acquisities. Naar verwachting vergroot Athlon Groep hiermee haar kring van vreemd vermogenverschaffers.

Voor nadere informatie:
Athlon Groep N.V.
J.E. Demper, secretaris Raad van Bestuur
Telefoon: 023-5615105 / E-mail: (info@athlon.nl)

Tot Athlon Groep behoren:
Autoleasing: Interleasing Nederland, Interleasing Belgium, International Fleetmanagement (B), Interleasing Luxembourg, Hiltermann Lease Service (NL), Sympalease (NL), Vemo (NL), Allease (NL), Zanlease (NL), Autop Lease (F), CB Location (F), Locamat (F), AV Leasing (D), Autop Deutschland (D), Unilease (NL, 50%) Autoverhuur: AXXI Autoverhuur (NL, 11 vestigingen), Interleasing Rent (B, 3 vestigingen), Hiltermann Rental Service (NL), CC Raule Autovermietung (D, 28 vestigingen), Autop Rent (F, 35 vestigingen), SDL (F, 18 vestigingen) Dealerbedrijven: Aura Opel Amstelveen, Autolichtstad, Baan Twente, Autobedrijf Beemsterboer, Autobedrijf Prinsenhof, Autobedrijf Zeijinga, Automobielbedrijf Boekenroode, Chrysler Heemstede, E.G.A.C., Romeyn & Van Zanten, Autohaus Taunus (D) Autoschadeherstel: CARe Schadeservice (NL, 42 vestigingen) Website: www.athlon.nl