Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Macropolis in teken van Australië en Olympische Spelen

Datum nieuwsfeit: 08-09-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

- PERSBERICHT -

Den Bosch, 8 september 2000

Macropolis in teken van Australië en Olympische Spelen

Macropolis, Nederlands grootste winkelstad op internet, staat vanaf vandaag tot en met 24 september 2000 volledig in het teken van Australië en de Olympische Spelen. In die periode kunnen mensen, via een speciaal ingerichte pagina op www.macropolis.nl, nieuws, prijsvragen en informatie vinden over dit mondiale evenement en haar gastland. Daarnaast zijn via de pagina allerlei producten te verkrijgen die te maken hebben met Australië.

Macropolis lanceert deze "Australië-thema-actie" ter gelegenheid van de Olympische Spelen, die 15 september aanstaande van start gaan in Sydney. In aanvulling op het geven van Olympisch nieuws, wil Macropolis haar bezoekers Australië zelf kunnen laten 'beleven'. Dit doet zij door het aanbieden van typische Australische producten, zoals Australische wijn, lonely planet boeken, reizen en vakanties naar Australië, muziek van INXS en Kylie Minogue, outdoor- en backpack-producten et cetera.

"Australië en de Olympische Spelen spreken bij een hoop mensen tot de verbeelding. Australië omdat het iets avontuurlijks uitstraalt en aan de andere kant van de wereld ligt én de zomerspelen vanwege de ultieme sportprestaties. Met de speciale Australië-pagina op www.macropolis.nl willen wij het hele evenement en haar gastland dichterbij huis halen, zodat mensen zelf dat 'olympisch' gevoel kunnen krijgen," zegt Marc van der Veer, Sales & Marketing Director van Macropolis.

Tenslotte ontvangt iedereen die zich tijdens deze "Australië-thema-actie" abonneert op de e-mail Tipservice van Macropolis een gratis boomerang.

Macropolis
Macropolis maakt onderdeel uit van het Newconomy Netwerk en is Nederlands grootste winkelstad op het Internet. Macropolis registreerde onlangs haar 5 miljoenste bezoeker en heeft een uniek aanbod van meer dan 7.500 webwinkels en 30.000 productlinks. Iedere twee weken ontvangen meer dan 24.000 consumenten de Macropolis Tipservice per email. Dankzij Macropolis vinden consumenten gemakkelijk en snel winkels op het Internet. Macropolis wordt elke dag actueel gehouden door een team van professionele medewerkers en een eigen Internetredactie.

Naast een compleet overzicht van alle betrouwbare aanbieders, biedt Macropolis ook actueel winkelnieuws, top 5 aanbiedingen, buitenkansjes en dagelijks wisselende tips. Daarnaast kunnen gebruikers door middel van de Macropolis price alert zich via WAP, de SMS berichten service, de site www.macropolis.nl en per email op de hoogte laten houden van de laagste prijs van een geselecteerd product. Zo heb je altijd en overal de laagste prijs.

De diensten van Macropolis worden ook aangeboden via de sites van Het Net, Scoot, MSN, Skyradio en Everyday.com. In recentelijk gepubliceerde onderzoeksresultaten is www.macropolis.nl opgenomen in de top drie van meest bezochte vergelijkingssites in Nederland.


- EINDE BERICHT -

Achtergrondinformatie (

Noot voor redacties

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie