Kabelmodem Com21 voor telewerken en zakelijke toepassingen

Datum nieuwsfeit: 08-09-2000
Com21 brengt kabelmodem uit voor telewerken en andere zakelijke toepassingen

Milpitas, Californie (Verenigde Staten), 8 september 2000 - Com21, Inc., wereldwijd leverancier van systeemoplossingen voor breedbandcommunicatie, heeft de DOXport 5020 Office Cable Modem (OCM) op de markt gebracht voor kleine en middelgrote ondernemingen. De DOXport 5020 kan omgevingen met meerdere PC's bedienen, zoals thuiswerkers met een netwerkje, kantoren, scholen en instellingen, die met het kabelmodem toegang kunnen krijgen tot breedbandverbindingen voor een fractie van de kosten die bij grote organisaties gemaakt moeten worden voor gedeelde Internettoegang.

De DOXport 5020 OCM is ontworpen als gunstig geprijsde oplossing ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen