Nieuw kantoor voor Corporate Software & Technology

Datum nieuwsfeit: 08-09-2000

Nieuw kantoor voor
Corporate Software & Technology

Apeldoorn, september 2000 - - De Nederlandse vestiging van Corporate Software & Technology (CS&T) - 's werelds grootste Software Asset Management (SAM) dienstverlener - betrekt een nieuwe en ruimere locatie in Apeldoorn. Door de toenemende vraag naar Software Asset Management dienstverlening en de groei die hiermee gepaard gaat, is het bedrijf toe aan een werkomgeving met meer mogelijkheden. Op 21 augustus 2000 is aan de Laan van Westenenk een representatief kantoorpand betrokken, dat volledig is toegerust voor onder andere het organiseren van seminars en innovatieve demonstraties.

Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen