Introductie Aladdin's eSafe Gateway 3.0 live op Internet

UITNODIGING VOOR JOURNALISTEN: WEBCAST INTRODUCTIE eSafe 3.0

Dinsdag 12 september a.s. zal om 18.00 uur nederlandse tijd de introductie van Aladdin's eSafe Gateway 3.0 stand-alone via het Internet live te volgen zijn vanuit New York.

De webcast-link is eerst dan te vinden op Aladdin's website: www.ealaddin.com

Voor het volgen van deze live video- en audio-presentatie dient u te beschikken over een Real Player of Windows Player.

Over eSafe: Aladdin's eSafe producten - eSafe Desktop, eSafe Enterprise en eSafe Gateway - leveren de meest uitgebreide vorm van bescherming tegen vijandige elementen op het Internet en geven gebruikers het vertrouwen veilig over het Internet te kunnen surfen.

eSafe is op de markt het enige totaalpakket met veiligheidsoplossingen dat pro-actieve bescherming biedt van gateway tot desktop. Het is ook de enige die Total Sandbox II? Quarantine bescherming biedt tegen alle vormen van vijandige inhoud zoals virussen, vandalen en wormen. Een unieke eigenschap die alleen in Aladdin's eSafe oplossingen wordt gevonden is de Sandbox die een beschermende muur optrekt rond primaire systeembestanden en die alle potentieel gevaarlijke virussen, vandalen en wormen isoleert in een steriele omgeving waardoor ze geen schade meer kunnen aanrichten aan systeemresources of deze kunnen infecteren, vernietigen of stelen.

Over Aladdin: Aladdin Knowledge Systems (NASDAQ: ALDN), gevestigd in Tel Aviv (Israël), houdt zich als internationaal marktleider op het gebied van Internet- en softwarebeveiliging bezig met oplossingen voor een veilig gebruik en distributie van digitale content; van applicatie-software tot Internetgebruik en -toegang. Aladdin's klanten zijn software-vendors en organisaties die hun medewerkers een veilige toegang tot het Internet willen geven inclusief bescherming van de eigen bedrijfsinformatie en
-productiviteit. Meer informatie is te vinden op Aladdin's website: www.eAladdin.com of via de Benelux-vestiging van Aladdin in IJsselstein.

Noot voor redacties