SNT ontvouwt groeistrategie

Uitnodiging: SNT ontvouwt groeistrategie op 12 september

Uitnodiging SNT ontvouwt groeistrategie

Zoetermeer, 8 september 2000

Op 12 september aanstaande brengt SNT voor opening van de beurs het persbericht uit aangaande haar halfjaarbericht en verdere ontwikkelingen. Vervolgens zal er een persconferentie plaatsvinden in de SNT bioscoop te Zoetermeer. Hier zullen oprichter en directeur Tobias Walraven en financieel directeur Thomas Heerkens hun toelichting geven op het afgelopen halfjaar, alsmede op de groeistrategie van SNT.

Graag nodigen wij u uit deel te nemen aan deze persconferentie op dinsdag 12 september aanstaande van 9.30 uur tot 10.30 uur. De persconferentie is op Koraalrood 33 te Zoetermeer

We zouden u willen verzoeken aan te geven of u daarvoor belangstelling heeft. Uw antwoord kunt u uiterlijk maandag 11 september faxen of e-mailen naar:

SNT Group N.V.
Afd. Corporate Communications