Onderscheiding vier BNA-leden met een Tectotroop

Datum nieuwsfeit: 13-09-2000
Bond van Nederlandse Architecten

Vier BNA-leden onderscheiden met een Tectotroop Uitreiking op 13 september in het Olympisch Stadion in Amsterdam

Henk Boldewijn, F.J. Boogers, J.Ch.J. Duindam en Kees van der Hoeven ontvangen een Tectotroop op 13 september 2000 tijdens de Algemene Vergadering in het Olympisch Stadion in Amsterdam. De Tectotroop is het onderscheidingsteken van de BNA voor leden die op bestuurlijk of organisatorisch terrein binnen of buiten de BNA buitengewone verdiensten hebben voor de beroepsuitoefening. Het BNA-bestuur heeft, mede op voordracht van een aantal kringen, tot de toekenning van vier Tectotropen besloten.

Henk Boldewijn ontvangt de ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen