Feestweekend Universiteit KULAK in Kortrijk

Fax: 056/24 69 99

Geachte mevrouw
Geachte heer

Enkele maanden geleden brachten we u op de hoogte van het bijzondere initiatief dat de KULAK-oudstudenten nemen n.a.v. het jubileum 35 jaar KULAK. Tijdens een persconferentie kon u nota nemen van de details van het Alumni-feestweekend op 16 en 17 september.

Samen met dit bericht sturen we u een volledig programma van Alumni-feestweekend op onze campus. U bent uiteraard van harte uitgenodigd om het weekend of enkele hoogtepunten ervan bij te wonen.

We brengen graag volgende topevenementen extra onder uw aandacht:
1. Openingsplechtigheid op zaterdag om 15.00 uur
2. KULAK in concert op zaterdag om 20.00 uur

3. Levend tafelvoetbal op zondag [speciaal met bekende Vlamingen-oudstudenten tussen 13.30 en 14.00 uur *]
4. The KULAK x-perience op zondag om 17.00 uur

* In verband met het levend tafelvoetbalspel:
7 Delen we u mee dat 6 bekende vlamingen-oudstudenten meespelen in dit spel: Stefaan De Clerck, Pol Hiergens, Filiep Jodts, Renaat Landuyt, Frans Ramon en Vincent Van Quickenborne. Deze ploeg is op het terrein actief tussen 13.30 en 14.00 uur. Indien u met hen een ontmoeting wil hebben na de match, dan bent u welkom in de Club van het studentenhuis, waar de voornoemde BV's door de rector ontvangen worden.
7 Om 14.30 uur start een match tussen alumni en professoren. 7 Het geheel wordt becommentarieerd door Wim Opbrouck en Wim Allaert.

Indien u nog meer informatie wenst i.v.m. dit
alumni-feestweekend, of u wenst op die dagen wegwijs gemaakt te worden op de campus, dan kunt u contact opnemen met het rectoraat of de verantwoordelijke voor externe relaties van de campus.

In afwachting elkaar op het feestweekend te mogen ontmoeten, met dank voor uw aandacht en met vriendelijke groeten.