Parkeerbeleid Amsterdam Oud Zuid in commissie besproken

Datum nieuwsfeit: 18-09-2000
Amsterdam Oud Zuid

Parkeerbeleid Oud Zuid in Commissie van Advies Openbare Ruimte Nieuwsdatum: 30-Aug-2000

Op maandag 18 september 2000 om 20.00 uur een Hoorzitting gehouden door de Commissie van Advies Openbare Ruimte in de Raadzaal van het stadsdeelkantoor aan de Karel du Jardinstraat 67. Het parkeerbeleid van stadsdeel Amsterdam Oud Zuid is een veel besproken thema. Vele bewoners en ondernemers reageerden de afgelopen maanden schriftelijk - per brief of e-mail - op de notitie Uitgangspunten parkeerbeleid Stadsdeel Amsterdam Oud Zuid. Ook de inspraak-avonden in het voorjaar waren druk bezocht. Na het horen van alle argumenten heeft het Dagelijks Bestuur nieuwe keuzes gemaakt. Het resultaat staat in een nieuw voorstel aan de Stadsdeelraad. Over dit voorstel wordt:

Na afloop van de hoorzitting vergadert de commissie om tot een advies te komen aan het Dagelijks Bestuur. Deze vergadering wordt zonodig op 20 september voortgezet. Wanneer u de commissieleden wilt toespreken tijdens de hoorzitting, verzoeken wij u dit vooraf te melden bij mw. J. Houdijk (tel.020 678 1911) of mw. S. van Baar (tel.020 678 1907).

Meer informatie:
- Concept Raadsvoordracht