Inspraak Van Heutszmonument Amsterdam Oud Zuid

Datum nieuwsfeit: 19-09-2000
Amsterdam Oud Zuid

Inspraak Van Heutszmonument Nieuwsdatum: 30-Aug-2000

19 september, van 20.00 tot 22.30 uur in de aula van het Amsterdams Lyceum, Valeriusplein 15 (tegenover het monument). De zaal is open vanaf 19.30 uur.
Stadsdeel Amsterdam Oud Zuid organiseert dinsdagavond 19 september een inspraakavond over het Van Heutszmonument in het Amsterdams Lyceum. Ter discussie staan de toekomstige naam en functie van het monument. Op basis van de inspraakreacties zal het Dagelijks Bestuur van het stadsdeel in het najaar een standpunt innemen over de toekomst van het monument. Dit standpunt wordt dan vervolgens ter besluitvorming aan de stadsdeelraad voorgelegd.

Schriftelijk reageren kan ook tot en met 22 september aanstaande door een brief te richten aan Stadsdeel Amsterdam Oud Zuid, t.a.v. Het Dagelijks Bestuur, Postbus 51160, 1007 ED Amsterdam of per e-mail: (stadsdeel@oudzuid.amsterdam.nl)

Meer informatie:

Persbericht Inspraak Van Heutszmonument
Verslagen van gesprekken over het monument aan Apollolaan/Olympiaplein ter voorbereiding van het advies over het monument Advies Clingendael over het monument aan Apollolaan/Olympiaplein